Uporaba stock fotografije in pravice uporabe
Objavljeno pod Oblikovanje
Kot sem že v enem od prejšnjih blogov zapisal: slika pove več kot tisoč besed. Seveda je fraza oguljena, ampak nič ne de, še vedno je aktualna. V tokratnem prispevku se bom dotaknil, pravzaprav bolj razpisal o stock fotografiji in pravicami in omejitvami, ki jih imamo ob njeni uporabi.
Beri dalje | Objavil Tomaž Berčič dne 26.01.09 | Komentarji: 1
Barvni prostor ali kako uloviti zelenega zajca.
Objavljeno pod Oblikovanje
Pa kaj za vraga so ti »barvni prostori«, se sprašuje marsikdo in hkrati potihem benti nad tem, da tega ne razume in hkrati potrebuje. Kaj torej so vsi ti ti opisi in oznake – Adobe RGB, sRGB, LAB, ICC…?
Beri dalje | Objavil Tomaž Berčič dne 27.11.08 | Komentarji: 0
Celostna grafična podoba
Objavljeno pod Oblikovanje
To, da uspešno podjetje potrebuje profesionalno oblikovan logo, je že prodrlo v našo zavest, čeprav se še vedno najdejo samooklicani garažni »dizajnerji«, ki mislijo, da je potrebno v logo stlačiti prav vse in da mora vsebovati vse možnosti, ki jih kakšen vektorski program premore – od barv pa tja do senc in 3D efektov… Rezultat je seveda porazen. Tak logo, ki pravzaprav niti ni logo ampak testni poligon za učenje CorelDraw-a ni podjetju ali organizaciji, ki si ga lasti prav v noben ponos.
Beri dalje | Objavil Tomaž Berčič dne 14.11.08 | Komentarji: 1
Uporaba tipografije v oblikovanju
Objavljeno pod Oblikovanje
Ker je bila včasih pisana beseda redkost, ki so jo obvladovali le izobraženci in redki državni uslužbenci in je pisanje veljalo za omikano opravilo in znanje, se je razvila prava tipografska umetnost. Besede niso bile samo nosilec sporočila, ampak neka vrednota, ki je dokazovala civilizacijsko stopnjo.
Beri dalje | Objavil Tomaž Berčič dne 14.11.08 | Komentarji: 0
Slika pove več kot tisoč besed
Objavljeno pod Oblikovanje
Zgornje reklo v današnjih časih seveda velja še bolj kakorkoli prej v zgodovini. Uporaba slikovnega materiala je postala v sodobnih medijih ne samo dopolnilo tekstovni vsebini, ampak v veliko primerih tudi glavni nosilec sporočila. Kakorkoli že, slikovno podprta vsebina doda vsebini, pa naj bo to članek, oglas ali novica neko novo dimenzijo in spletne strani ali novice si danes skoraj ne moremo predstavljati brez tega. Elektronski mediji so fleksibilne in dinamične narave in potreba po slikovnem materialu je še večja.
Beri dalje | Objavil Tomaž Berčič dne 12.11.08 | Komentarji: 0