Kdo smo

Art Design je tim profesionalnih grafičnih oblikovalcev, ilustratorjev in razvijalcev spletnih strani. Naša agencija sloni na dolgoletni oblikovalski tradiciji in bogatih izkušnjah, zato so naši izdelki vedno brezhibni in konkurenčni.

Naše storitve

Na naši domači strani si lahko ogledate storitve, ki jih nudimo.

Brif (brief), ali kako analitično pristopimo k marketinškemu izzivu
Objavljeno pod Marketing

Torej kako se lotiti nekega marketiškega problema? Po glavi nam rojijo vse mogoče ideje, ki jih ž v miselnem procesu oblikujemo, nadgrajujemo in tudi zavračamo. Izziv pa je precej kompleksen, zato je bolje, da ga rešimo analitično. Torej na tazaresen način – s pisarniškimi propomočki kot je svinčnik in papir (tudi word in računalnik bosta čisto dovolj).

Beri dalje | Objavil Tomaž Berčič dne 05.06.09 | Komentarji: 0

Blagovna znamka – kaj je to?
Objavljeno pod Marketing

Kaj torej je blagovna znamka? Predvsem je to skupek filozofij in vrednost, ki jih ta znamka predstavlja in se lahko z njo poistovetimo. No, vsi vsaj približno vemo, kaj pomeni pojem blagovna znamka, saj smo si že vsi v življenju kupili steklenico Coca Cole (primer je izbran čisto naključno in ne predstavlja vzorca in ne preferira določene BZ) in torej v praksi videli kaj pomeni nakup artikla z uveljavljeno blagovno znamko. Vedeli smo namreč, kaj bomo v steklenici dobili in zaupali blagovni znamki, da notri res tisto, kar je bilo ob prejšnjemu nakupu. To pomeni zanesljivost.

Beri dalje | Objavil Tomaž Berčič dne 11.11.08 | Komentarji: 0

O tem blogu

Blog podjetja Art Design d.o.o.
Na tem blogu lahko spremljate učne prikaze in članke na temo izdelave spletnih strani, oblikovanja, fotografije, marketinga in veliko podobne koristne “navlake”.

Pobrskaj po blogu

Kategorije objav

RSS  Atom

Zadnje objave

Družbeni mediji za podjetja in organizacije - Zakaj in kako?

Objavljeno 08.09.10
Če se še vedno sprašujete ali bi uporabljali družbene medije ali ne, vam lahko povemo, da je odgovor vsekakor pritrdilen.…
Beri dalje

Brif (brief), ali kako analitično pristopimo k marketinškemu izzivu

Objavljeno 05.06.09
Torej kako se lotiti nekega marketiškega problema? Po glavi nam rojijo vse mogoče ideje, ki jih ž v miselnem procesu…
Beri dalje

Poceni gostovanje, ki drago stane

Objavljeno 29.01.09
Gostovanje spletne strani zaupajte tistemu ponudniku, ki vam bo zagotovil optimalno delovanje strežnikov in hiter odzivni čas v primeru težav.
Beri dalje

Uporaba stock fotografije in pravice uporabe

Objavljeno 26.01.09
Kot sem že v enem od prejšnjih blogov zapisal: slika pove več kot tisoč besed. Seveda je fraza oguljena, ampak…
Beri dalje

Barvni prostor ali kako uloviti zelenega zajca.

Objavljeno 27.11.08
Pa kaj za vraga so ti »barvni prostori«, se sprašuje marsikdo in hkrati potihem benti nad tem, da tega ne…
Beri dalje