Brif (brief), ali kako analitično pristopimo k marketinškemu izzivu
Objavljeno pod Marketing
Torej kako se lotiti nekega marketiškega problema? Po glavi nam rojijo vse mogoče ideje, ki jih ž v miselnem procesu oblikujemo, nadgrajujemo in tudi zavračamo. Izziv pa je precej kompleksen, zato je bolje, da ga rešimo analitično. Torej na tazaresen način – s pisarniškimi propomočki kot je svinčnik in papir (tudi word in računalnik bosta čisto dovolj).
Beri dalje | Objavil Tomaž Berčič dne 05.06.09 | Komentarji: 0
Blagovna znamka – kaj je to?
Objavljeno pod Marketing
Kaj torej je blagovna znamka? Predvsem je to skupek filozofij in vrednost, ki jih ta znamka predstavlja in se lahko z njo poistovetimo. No, vsi vsaj približno vemo, kaj pomeni pojem blagovna znamka, saj smo si že vsi v življenju kupili steklenico Coca Cole (primer je izbran čisto naključno in ne predstavlja vzorca in ne preferira določene BZ) in torej v praksi videli kaj pomeni nakup artikla z uveljavljeno blagovno znamko. Vedeli smo namreč, kaj bomo v steklenici dobili in zaupali blagovni znamki, da notri res tisto, kar je bilo ob prejšnjemu nakupu. To pomeni zanesljivost.
Beri dalje | Objavil Tomaž Berčič dne 11.11.08 | Komentarji: 0