Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/artdesign/domains/blog.art-design.si/public_html/index.php on line 122
Družbeni mediji za podjetja in organizacije - Zakaj in kako? | Art design blog

Kdo smo

Art Design je tim profesionalnih grafičnih oblikovalcev, ilustratorjev in razvijalcev spletnih strani. Naša agencija sloni na dolgoletni oblikovalski tradiciji in bogatih izkušnjah, zato so naši izdelki vedno brezhibni in konkurenčni.

Naše storitve

Na naši domači strani si lahko ogledate storitve, ki jih nudimo.

Družbeni mediji za podjetja in organizacije - Zakaj in kako?
Družabna omrežja

Če se še vedno sprašujete ali bi uporabljali družbene medije ali ne, vam lahko povemo, da je odgovor vsekakor pritrdilen. Še več, pravo vprašanje po novem ni ali sploh uporabljati družbene medije, temveč kako jih uporabljati. V pomoč smo vam pripravili kratek vodnik, ki bo odgovoril na vaša vprašanja zakaj in kako.

Raziskave so pokazale, da so za podjetja najbolj koristni dolgoročni marketinški odnosi, saj je življenjska vrednost potrošnika veliko večja od zgolj enkratnega nakupa. Zato je za podjetje pomembno, da ves čas vzdržuje odnose tako s svojimi strankami kot tudi z vsemi ostalimi deležniki (zaposlenimi, partnerji, širšo javnostjo …). V času recesije se pomanjkanje finančnih sredstev občuti na vseh področjih, zato brezplačni družbeni mediji predstavljajo odlično rešitev za ohranjanje teh odnosov. Če na hitro pregledamo glavne koristi, ki vam jih bo prinesla uporaba družbenih medijev, so to večja prepoznavnost, kredibilnost, vzpostavljanje novih poslovnih partnerstev, višja uvrstitev vaše spletne strani v brskalnikih, ustvarjanje kvalificiranega interesa, pomoč pri prodaji izdelkov in storitev, zmanjševanje stroškov za marketing, pa tudi občutek sodelovanja s skupnostjo v kateri delujete. Trenutno so najbolj popularni družbeni mediji Twitter, Facebook, Linked in blogi. Čeprav uporaba družbenih medijev na prvi pogled deluje povsem preprosto, pa za doseganje pravega učinka zahteva dobro premišljeno komunikacijo. Priporočamo vam, da si v ta namen pripravite marketinški načrt. Ker smo o marketinškemu načrtu podrobneje že govorili v enem od prejšnjih prispevkov, se bomo tukaj osredotočili predvsem na posamezne družbene medije in njihovo specifično uporabo.

Najprej morate izbrati katere družbene medije boste uporabljali, nato pa določiti kaj boste početi na posameznih družbenih medijih, kdo bo to počel in kako pogosto. V nadaljevanju vam ponujamo nekaj predlogov, kako uporabljati Facebook, Twitter in Linked in.

FACEBOOK
ustvarite poslovni profil
ločite prijatelje na skupini poslovno in zasebno, da jih boste lahko po potrebi ločeno nagovarjali
personalizirajte svoj profil, uporabite lahko tudi dodatne aplikacije kot je npr. Tabsite
zid: redno objavljajte novice o dogajanju v podjetju, dodate lahko povezave do zanimivih videoposnetkov, člankov itd., komentirajte objave svojih prijateljev in jim svetujte, kadar jim lahko
podatki: predstavite svoje podjetje in zaposlene, dodajte povezavo na vašo spletno stran, blog itd.
slike: predstavite svoje reference, dodate lahko tudi slike iz družabnih dogodkov povezanih s podjetjem, npr. novoletna zabava, pikniki itd.
dogodki: naredite preprosto nagradno igro
zapiski – predstavite svoje projektov, ponudbo
ocena: povabite svoje poslovne partnerje in stranke, da ocenijo vaše storitve in izdelke
oglašujte

TWITTER
podatki: predstavite svoje podjetje, prav tako dodajte povezavo na vašo spletno stran, blog itd.
zid: redno objavljajte kratke novice n povezave do zanimivih vsebin
lahko ga povežete s Facebook profilom, kar pomeni, da bodo objave iz Facebooka avtomatsko prikazane tudi na Twitterju

LINKED IN
predlagajte vsem zaposlenim, da si ustvarijo svoj profil in poiščejo čim več relevantnih poslovnih povezav
poenotite informacije glede podjetja
predlagajte zaposlenim, da sodelujejo v pogovorih v sekciji „odgovori na na vprašanja“ z namenom, da si vzpostavite ugled kot strokovnjaki na svojem področju.

Napisala Saša Kejžar

Objavil Tomaž Berčič dne 08.09.10 | Komentarji: 1

Komentarji

socialna omrežja dne 16.11.10 ob 10.58

Malo mi je konuzno, ker nekateri uporabljajo besedo socialna omrežja, drugi pa družbeni mediji. Kaj je sploh razlika med tema dvema pojmoma?

Pusti svoj komentar

  1. Zapomni si moje podatke
  2. Obveščaj me o nadalnjih komentarjih
  3. Vnesi to besedo

O tem blogu

Blog podjetja Art Design d.o.o.
Na tem blogu lahko spremljate učne prikaze in članke na temo izdelave spletnih strani, oblikovanja, fotografije, marketinga in veliko podobne koristne “navlake”.

Pobrskaj po blogu

Kategorije objav

RSS  Atom

Zadnje objave

Družbeni mediji za podjetja in organizacije - Zakaj in kako?

Objavljeno 08.09.10
Če se še vedno sprašujete ali bi uporabljali družbene medije ali ne, vam lahko povemo, da je odgovor vsekakor pritrdilen.…
Beri dalje

Brif (brief), ali kako analitično pristopimo k marketinškemu izzivu

Objavljeno 05.06.09
Torej kako se lotiti nekega marketiškega problema? Po glavi nam rojijo vse mogoče ideje, ki jih ž v miselnem procesu…
Beri dalje

Poceni gostovanje, ki drago stane

Objavljeno 29.01.09
Gostovanje spletne strani zaupajte tistemu ponudniku, ki vam bo zagotovil optimalno delovanje strežnikov in hiter odzivni čas v primeru težav.
Beri dalje

Uporaba stock fotografije in pravice uporabe

Objavljeno 26.01.09
Kot sem že v enem od prejšnjih blogov zapisal: slika pove več kot tisoč besed. Seveda je fraza oguljena, ampak…
Beri dalje

Barvni prostor ali kako uloviti zelenega zajca.

Objavljeno 27.11.08
Pa kaj za vraga so ti »barvni prostori«, se sprašuje marsikdo in hkrati potihem benti nad tem, da tega ne…
Beri dalje